czwartek, 28 lipca 2016

Autorzy godni polecenia- Małgorzata Warda

W tym poście ,a chciałabym z tego zrobić regularną serię przedstawię Wam jedną z polskich pisarek Małgosię Warda Małgorzata Warda Autor
Autorkę znam z kilku fanpage z grup facebookowych.Tam poznawałam jej książki,fanów,nawet trasy autorskie.Z samą twórczością stykam się po raz pierwszy, ale obiecuję przeczytam z przyjemnością wszystko co wydała.Moja pierwsza jej książka to "Środek lata" bardzo wciągająca historia zaginionej dziewczyny i związanej z nią osób-recenzja niebawem na blogu.
Autorka mieszkająca w Gdyni wydała już kilka swoich powieści m.in.„Nikt nie widział, nikt nie słyszał...”,„Dziewczynka, która widziała zbyt wiele”,„Miasto z lodu”,„5 sekund do lo”. Jest również autorką opowiadań i ..tekstów piosenek-napisała kilka dla zespołu Farba :)


*Zdjęcie zaczerpnięte z internetu-sesja 2013 r.


2 komentarze:

  1. Niestety nie słyszałam nigdy o tej autorce i nie miałam okazji poznać jej twórczości. Musi się to niedługo zmienić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero poznaję jej twórczość i jestem zaskoczona że mamy kogoś takiego na polskim rynku pisarskim :)

    OdpowiedzUsuń