wtorek, 19 lipca 2016




"JAK POWIETRZE"    AGATA CZYKIERDA-   GRABOWSKA

czyli-" Agnieszka & "Jak powietrze" "
Bardzo miło mi po wielu perypetiach(zaginięcie mojego recenzenckiego egzemplarza po drodze)-i po otrzymaniu kolejnego wysłanego tomu -Jest Wspaniały!!! przedstawić recenzję powieści "Jak powietrze" Agaty Czykierdy- Grabowskiej.
Po pierwsze...Dziękuję Wydawnictwo Znak oraz OMGBooks za okazane zaufanie dzięki któremu zostałam po raz pierwszy-choć mam cichą nadzieję nie ostatni ,ambasadorką książki.Dziękuję też za to samej autorce dzięki której na jej stronie autorskiej
Agata Czykierda-Grabowska-Autor mogłam zgłosić swoją kandydaturę .
"Jak powietrze" to książka przy której zatrzymuje się czas.Już sama okładka bardzo ucieszyła moje oczy swą delikatnością,jednocześnie sugerując mi piękną miłosną historię. A kiedy zaczęłam czytać-byłam ja i Oni -główni bohaterowie,czyli Oliwia i Dominik.Słyszę głosy dzieci,nawołujący Hani i protestujący Kacpra.Widzę dwa zupełnie różne światy...
"Ona była dla niego zagadką" .
On"uważał że był nikim i dla nikogo nie znaczył więcej niż powietrze".
Spotkali się na wskutek nieszczęśliwego zbiegu okoliczności.Ale czy na pewno?
Przecież podobno życiem kieruje przeznaczenie.I tak jak w życiu bohaterowie nie mają lekko.Tragiczne przeszłości, a przed nimi wydawałby się trudna przyszłość.Ale czy to takie oczywiste?Przecież we dwoje łatwiej omijać kłody rzucane przez los ,o czym oboje się przekonają.Dominik mylił się twierdząc że" nic co dobre w jego życiu nie trwało zbyt długo" -On dopiero miał dojrzeć sens swojego istnienia.Istnienia które nie jest stworzone do życia w pojedynkę.
Poznając autorkę przyznam szczerze nie spodziewałam się w powieści tak "gorących" scen erotycznych :)Agatka...dałaś czadu :))) Zazwyczaj omijam takie sceny po przesycie Grey'em,Crossem.U Ciebie było inaczej!Nie umiałam się oderwać ,tak zwyczajnie ,od losów Oli i Domi :)
"Jak powietrze" będę polecać wszystkim znajomym(i nie tylko)książkoholikom.Koleżankom które wiem że kochają czytać.Agatka -dziękuję za te chwile z Twoją powieścią. Za zaufanie. To było dla mnie wspaniale móc recenzować Twoją książkę,czułam się zaszczycona:)Do teraz puchnę z dumy!Liczę że prędko wydasz kolejna taką cudną książkę!

2 komentarze:

  1. Pięknie dziękuję za takie słowa:* a sceny erotyczne...no cóż, zajrzyj do wcześniejszej książki tam będzie ich więcej :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już na priorytetowej liście zakupów!

    OdpowiedzUsuń