wtorek, 12 lipca 2016


"Pani mnie z kimś pomyliła"Ilona Łepkowska.

Znana scenarzystka,producentka telewizyjna,felietonistka i jej debiutancka książka.
Powieść zdobyła moje serce już od pierwszych stron.To od jakiegoś czasu pierwsza książka która mnie tak zaskoczyła swoją doskonałością.Czyta się niesamowicie lekko,człowiek przenosi się w świat bohaterów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.Joanna goniąca za marzeniami i lepszym życiem,rozważna Misia trzymająca matkę bliżej ziemi nie gwiazd,wspaniałe Dziewczynki,wstrętny wredny,p.....y Paweł(matko miałam myśli przestępcze przy jego sylwetce!)Przesympatyczny Irmo którego nieco poznałam z rozmów z autorką.I wszystko to w celebryckim świecie widzianym z perspektywy zwyczajnych ludzi.
Wiedziałam!Po prostu wiedziałam że wybierając nagrodę w konkursie #wydawnictomuza autorstwa #ilonałepkowska trafiłam w dziesiątkę jak nie jedenastkę!
Gorąco polecam a ja proszę...błagam...Pani Ilono...proszę nie czekać tak długo z kolejną książką!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz