wtorek, 24 stycznia 2017

"Koncert cudzych życzeń" Izabella Frączyk


     "KONCERT CUDZYCH ŻYCZEŃ"
                                   Izabella Frączyk
Izabella Frączyk(ur.1970)-absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie.Pisaniem zajęła się w 2009 roku.Do tej pory wydała siedem książek:"Pokręcone losy Klary(2010),"Kobiety z odzysku"(2011),"Dziś jak kiedyś"(2013),"Koniec świata"(2014),"Jak u siebie"(2014),"Siostra mojej siostry"(2015) i "Do trzech razy sztuka"(2016)-wszystkie ciepło przyjęte przez czytelniczki."Koncert cudzych życzeń" to pierwszy tom nowego cyklu Stajnia w Pieńkach.    (Tekst z okładki książki"Koncert cudzych życzeń")

Z autorką miałam przyjemność zaznajomić się przy okazji wypożyczenia jej książki "Koniec świata" która to przypadła mi do serca na tyle że postanowiłam poznać twórczość Izy od A do Z . W trakcie czytania jej książek odkryłam jej fanpage na portalu Facebook Izabella Frączyk .
Najnowsza książka Izabelli Frączyk nie zaskakuje. Dlaczego??? Ponieważ jak zwykle to kawał świetnej roboty ! Fantastyczny humor,świetnie wykreowane postaci,bardzo ciekawe tło jakim są Pieńki i podnosząca się na "nogi" stajnia.

Bohaterka książki to Magda.Wydaje się kobieta spełniona.Świetna praca,fajne przyjaźnie,kochający i zaradny mąż ...Jednak tak jak to w życiu bywa...Raz z górki raz pod górkę.Najpierw utrata pracy a przy okazji tzw. "przyjaciółek",potem niespodziewane wprowadzenie się teściowej(jak dla mnie z piekła rodem-Boże uchowaj!!!) i nieoczekiwany spadek.
Spadek po babci ma  postać zaniedbanej,a wręcz upadającej na łeb i szyję stajni w Pieńkach.Magda z dnia na dzień postanawia rzucić swoje dotychczasowe życie i wyprowadza się na wieś .Razem z nią ma wyprowadzić się mąż który z czasem okazuje się nie taki znów idealny.
Na drodze bohaterki, los a może zwykły przypadek, stawia interesujących mężczyzn na których może liczyć bardziej niż na rodzinę.Jeden z nich to szczenięca miłość Staszek. Czy Magda ulegnie któremuś z nich?Co tak naprawdę nabroił mąż?I dlaczego ta teściowa taka upiorna?Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź właśnie w tej książce.

Książkę czyta się z ogromną przyjemnością.Tyle że jak dla mnie za szybko! Nie potrafiłam jej odłożyć na potem.I już nie mogę się doczekać kolejnych tomów tego cyklu. To idealna lektura na zimowe ponure dni,na okres chandry,gorszych dni.Bo zapewniam,nie ma siły by podczas czytania się nie uśmiechnąć :) Polecam !


Wydawnictwo- Prószyński i S-ka
Ilość stron -318
Daję - 7/8   ( Z czystej złośliwości że muszę czekać na kolejne tomy ;) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz